Pentru a solicita returnarea produselor (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator. Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa contact@zaxo.ro, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda si un numar de telefon.
Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.
Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul.
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric.